香港止暴制亂不能只靠警隊?

我以一個普通市民看林鄭政府,顯得左支右絀,完全無能力處理今次暴亂,只是一再軟弱回應,譴責、嚴厲譴責、再嚴厲譴責……。一般市民,由撑政府止暴制亂,到如今充滿問號,是政府無能力;還是不願;抑或不曉得如何處理?

18萬公務員調動無方

其實,整個政府有18萬公務員,但我見抵抗黑衣暴力的,只有警察。現在,已經來到生死存亡,政府如何讓市民知道、有信心、参與抗暴。

林鄭、李家超、鄭若驊、張建宗講左無數次止暴制亂,支持警察,但我識嘅所有警察都話︰政府推佢哋去死,佢哋連家人都保護唔到,好憤怒,好沮喪。

我諗起一套電影叫《集結號》。前綫士兵死守防綫,未聽到集結號角聲,便不退不撤,後方庸官則貪污黷職,庸碌無能,拒絕支援,玩弄政治,最後死傷 慘重,一敗塗地。

最懂法律的DoJ, 有沒有向法庭上訴暴徒的保釋申請,那些嚴重毆打襲擊警察、被控暴動罪的暴徒,為何可保釋,每一單這種也反對、上訴保釋申請,要讓法庭知道嚴正立場呀!

律政司從不解釋法例

DoJ為何不出來解釋法例?警員自衛保護生命變開槍謀殺?進入商埸拘捕暴徒變非法闖入私人地方?扣留問話調查變非法禁錮?搜身變性侵?當警察忙於每日4點開記招卻被猛烈惡意攻擊時,DoJ會否搞番個法例熱講5分鐘幫下手,以專業獨立方解釋法例,在各電視買時間,讓暴徒、青年、學生知道暴動的法律代價,讓市民知道生活日常權利,讓黃絲垃圾議員律師收口。DoJ會否話俾全民知,佢哋會緊急增聘、外聘、調配人手,成立專責小组處理今次暴亂案件,加快檢控程序……

政府最叻嘅跨部門應變组在那裏?保安局牽頭、包括各大紀律部門反暴特遣隊在那裏?

運輸署牽頭,包括各大運輸糸统的應變調配组又如何?肯定是有的,但它的工作我們很不清楚。

食環署教育局不作為

食環可否加聘人手,在警員在場或安全情況下,恊助清理路障。清理塗鴉是重要的文宣、立場工作,你塗污,我即刻清理,劃清界線,立場鮮明,點解要市民自發做?

教育局點解唔可以强硬D,反對罷課,DQ發布仇警鼓吹暴力教師,派視學官睇仇中學校活動,連小學生都戴口罩學衝擊!點解唔巡視!關注!監督!

政務司長、公務員事務局更加要立塲鲜明地要求公務員不得參加反政府集會,發表反政府仇中、港獨、鼓吹暴力言論,一經證實,加速程序纪律延訊解顧。這是行政指令,喜歡JR的請隨便。

大學資助委員會是否應該考慮,公布,一經定罪學生將不會獲得資助。

香港電台火上加油

至於變成了醜陋黄絲怪獸的RTHK,已不存希望,還不改革,尚待何時。當此緊急時候,它尚且不協助政府,解釋政策,公布每日情况,應對措施,只是火上加油。如果我無聽错,好似上星期六搵黃浩銘講香港社運,我話不如請陳浩天、陳雲講港獨啦,好讓政府醒來立下決心名正言順清洗一次。

飛行服務隊會否主動提供空中巡邏各區……

財政司司長公布、撥款利民措施。社署、勞工署帮助失業工人家庭。成立唔到財委會就緊急法撥款囉。朱凯迪、民主派可JR政府派錢利民解困。派咗先算啦。

伊館對話鬧劇一場

文宣工作似乎係零,伊館對話會只是鬧劇一場。海外經貿辦事處有無向外地敘述今次暴亂,解釋政府措施,為警方行動護航。

太多、太多……。我有時間寫,你哋都可能無時間睇。我只是一腔不憤,無處宣泄。我是小市民,對話會又抽唔到籤,攞個mic當busking出街頭講肯定俾曱甴打死,匹夫之勇累你做帛金就無謂啦!唯有寫D嘢掟去特首同各大司局長email box.,應該都無人會睇。你哋覺得OK就forward share吓,當然唔係啱哂可行啦!或者可以啟發、感動下啲20幾萬一個月嗰D人啦!

不過你話全民撑警,止暴制亂,就要立場鲜明,人人出力。

林鄭如果連上面所講嘅措施都無諗過、做唔出、唔想做、唔敢做、叫唔郁佢下面D局長、部門首長做,就不如下台换人,由中央指派,唔好阻住打曱甴。

下午都係約個民建聯議員傾下偈,當心理輔導都好。

支援何時到?集結號何時吹起?

為官避事平生耻!禍國殃民枉為人!

普通市民